Начинът, по който пишете рекламата си, може да промени разликата между интереса, който получавате и скоростта, с която ще продадете колата си. Ето няколко прости правила, които трябва да следвате…

Писането на реклама за продажба на употребяван автомобил е едно от онези неща, които изглеждат прости и са – в зависимост доколко знаете правилата. Използвайки обаче погрешна формулировка на думите в един момент може да се окаже, че всъщност отблъсквате потенциалните купувачи.

Бъдете конкретни

Дори и да нямате ограничение на боря символи в карето за описание на обявата за продан имайте предвид, че няма да имате неограниченото внимание на потенциалните купувачи. Така, че постарайте се купувачите да прочетат само конкретна и ясна информация свързана с автомобила който продавате (доста е тъпо когато видите ненужна информация в някоя обява нали?!?). Ще получите повече разглеждания на обявата си ако се постараете със снимките също така, все пак това ще е първото запознаване на новия собственик с новия му автомобил. Постарайте се да представите колата си за продажба в пълния и блясък (разбирайте това като да я измиете преди да я снимате :).

Основната информация към която трябва да се придържате е:

Година на регистрация;
Пробег (да е специфичен – 78,400 не 78k);
Дали автомобилът има пълна сервизна история (доказуема);
Цвят;
Брой собственици (ако го знаете);
Списък на оборудването / функциите (ако пространството е ограничено, опишете само най-важните);
Цена;
Цветна снимка;
Данни за контакт.

Избягвайте съкращения и клишета

Сведете съкращения до минимум ако можете. Много лесно може да прекалите с тяхното използване, а същевременно има възможност много от купувачите да не знаят какво означават в същност. Ако наистина трябва да ги използвате се придържайте към най-често използваните съкращения като ABS (антиблокираща спирачна система), AC (климатик), 4WD (задвижване на всички колела).

Клишетата като „няма втора такава“ или „сядаш и караш“ звучат леко неискрено и ще „неглижира“ информацията в останалата част от вашата реклама, затова избягвайте да ги използвате.

Напишете рекламата, така че да бъде завладяваща и информативна, постарайте се да нямате правописни грешки има вече доста приложения за правопис, така че нямата извинение (освен ако не пишете обявата на ръка и я лепнете на прозореца на колата).

Вие не просто продавате колата – вие продавате себе си като отговорен собственик и си струва да направите добро впечатление.

Снимките могат да разкажат хиляди думи, така че постарайте се да измиете колата, да я паркирате пред ясен и изчистени фон и да я заснемете навън през деня и от много ъгли, за да помогнете на купувача да направи информиран избор за това, което гледа.

Много е важно да бъдете честен. Веднага ще спечелите доверие, защото споделяте няколко забежки по автомобила, които веднага ще бъдат очевидни при огледа.

Надявам се съветите които сме ви дали да са били полезни и интересни. Успех в бъдещите ви продажби!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *