Как да разберете дали имате проблемна гарнитура на главата.

11 Юли, 2018 | 1 коментара

Как да разбрете дали имате проблемна гарнитура на главата.

Автомобилния парк в България в по-голямата си част е запълнен с коли, който са над 10 годишна възраст и поради тази причина проблемът “ издухала гарнитура на главата “ хич не е рядко срещан. Съсипана гарнитура на главата е един от най-зловещите повреди, с които собсвеника на автомобил може да се сблъска поради факта, че тази повреда може да доведе до блокиране на двигателя. Ако знаете, какви са симптомите на течаща или издухана гарнитура, тогава може да предотвратите по-сериозни повреди на вашият автомибил.

Ето няколко симптома, за които е добре да следите.

 

Гарнитурата на главата има важна задача да разделя маслените магистрали, охладителната течност и горивото в главата на двигателя.

Чрез нея всичките тези течности могат да си вършат работата и двигателя функционира безпроблемно. Едно от най-често срещаните ситуации, е когато гарнитурата допуска маслото и охладителната течност да се смесят. Двигателя започва да има детонации или да вдига много висока работна температура без ясно видими причина. Също може да се появи бял пушек от аспуха на колата.

 

Когато маслото и охладателната течност се смесват се образува, тъй наречената “ боза “ в двигателя. Ако забележете такава течност около мястото, където главата ляга на блока или я има, когато вдигнете пръчката за маслото. Това са ясни признаци, че имате проблем с гарнитурата на главата.

Решаване на проблема.

Както повечето болести, ключа към лекуването им е превенцията. Така и тук, ако хванете проблема рано е много вероятно да избегнете голями разходи, като смяна на глава или още по-лошо блокирал двигател. Има няколко вариянт за ремонт в такава ситуация. Най-лесният и безболезен метод е сипването на уплатняваща течност, която запълва пробойните на гарнитурата и отстранява проблема. Ако това не помогне ще се наложи да се свали главата и да се смени самата гарнитура с нова. Като това, ще наложи шлайфане на главата.

По-горе описаната информация има само информативен характер и не претендира за достоверност. Skorost.bg не носи отговорност за предприети от вас ремонтни дейности свързани с темата описана в тази статия.

Коментари

Здравейте, имам Мазда 6 2003г. дизел проблема ми е когато вдигна оборотите колата загрява като включа парното температурата намалява също така като намалява скоростта също намалява температурата, перката работи от какво може да е проблема
преди 3 месеца

Добави коментар

Само регистрирани потребители могат да коментират.

(*) Забранено е ползването на нецензурни думи и т.н.

Последни въпроси
Clio II 1.9D придърпва на 1500 оборота
1 гласа | 1 отговор | 132
Renault Clio, II, 1.9d MT (64 Hp), Хечбек 5-врати, Дизел, Ръчна
преди 3 месеца
Издава странни звуци
2 гласа | 2 отговорa | 110
преди 3 месеца
рено меган 1.6
2 гласа | 2 отговорa | 166
преди 5 месеца
reno megan
0 гласа | 0 отговорa | 117
преди 5 месеца
Странен шум при кормилното управление
0 гласа | 2 отговорa | 261
Toyota Auris, I, 1.4 MT (97 Hp), Хечбек 5-врати, Бензин, Ръчна
преди 12 месеца
Argir
36

Още новини

Смяна регулатор за гориво на Land Rover с двигател Td5 ( тд5 ) 29 Май, 2018 1 коментара Инструкции за смяна на масло VW 1.9 TDI двигател 27 Юни, 2018 0 коментара Алтернативни авточасти срещу авточасти от производителя 26 Юни, 2018 0 коментара