Clio II 1.9D придърпва на 1500 оборота
Clio II 1.9D придърпва на 1500 оборота
1 гласа
Здравейте, нека Ви запозная с моя проблем.
Колата след смяна на скоростна кутия започна да придърпва на около 1500 оборота и най-вече се усеща на 2-ра и 3-та предавка, като при по студено време се усеща повече отколкото при топло време или загрял мотор. Понякога така придърпва, че имам чуството че ще изхвърли предавката която съм вкарал и скоростния лост се клати назад напред. Ходих по майстори всякакви, един казва тампони, друг казва нафтова помпа или дюзи, трети ми я пусна на диагностика и показа че няма изменения в нафтовата помпа или някакви грешки. След смяна на кутията гнездото където се вкарва датчика за скорост се оказа повреден и нямам скоростомер, майстора каза че може компютъра на колата да отчита това и да неможе да прецени точно нещо по горивния процес и затова да тресе. Сменил съм всички филтри и масло, както и този кокал тампон където се пада някъде под скоростната кутия/излезе много евтин и мисля че все още може да е той/ с идеята че ще се оправи но уви. Някакви съвети.
Колата след смяна на скоростна кутия започна да придърпва на около 1500 оборота и най-вече се усеща на 2-ра и 3-та предавка, като при по студено време се усеща повече отколкото при топло време или загрял мотор. Понякога така придърпва, че имам чуството че ще изхвърли предавката която съм вкарал и скоростния лост се клати назад напред. Ходих по майстори всякакви, един казва тампони, друг казва нафтова помпа или дюзи, трети ми я пусна на диагностика и показа че няма изменения в нафтовата помпа или някакви грешки. След смяна на кутията гнездото където се вкарва датчика за скорост се оказа повреден и нямам скоростомер, майстора каза че може компютъра на колата да отчита това и да неможе да прецени точно нещо по горивния процес и затова да тресе. Сменил съм всички филтри и масло, както и този кокал тампон където се пада някъде под скоростната кутия/излезе много евтин и мисля че все още може да е той/ с идеята че ще се оправи но уви. Някакви съвети.
Отнася се за автомобили
Renault Clio, II, 1.9d MT (64 Hp), Хечбек 5-врати, Дизел, Ръчна
преди 8 месеца
1 Отговор
1 гласа
Ами така е много трудно да се каже нещо. Единственото нещо, за което се сещам е има ли виещи звуци докато колата не придръпва или пък звуци, които не са естествени за колата. Въпроса е да си насочиш на някъде вниманието и там да започнеш да търсиш.
Чува ли се хрупане, тракане? От къде идва?
Чува ли се хрупане, тракане? От къде идва?
преди 8 месеца
Коментари
Не няма някакви по страни звуци от обикновенното и колата се кара съвсем нормално като изключим въпросното придърпване. - Preedator |
преди 8 месеца
Добави коментар
Само регистрирани потребители могат да коментират.
Влез в профила си
Благодарим ви, че отговаряте на въпрос в skorost.bg!
Забранено е ползването на нецензурни думи и т.н.
Отговаряйте само на поставения по-горе въпрос.Добавен на: преди 8 месеца
Прочетен: 280 пъти
Последен отговор: преди 8 месеца
Последна редакция: преди 8 месеца
Други въпроси
Теч на масло след въздушен филтър
9 гласа |
1 отговор |
466
Renault Clio, III, Campus 1.5d MT (68 Hp), Хечбек 5-врати, Дизел, Ръчна
преди 1 година
Сценик 1,9tdi неще да пали
9 гласа |
2 отговорa |
420
Renault Scenic, II, 1.9d MT (120 Hp), MPV, Дизел, Ръчна
преди 1 година
Смяна тампони на заден мост
8 гласа |
2 отговорa |
556
Renault Scenic, I Restyling, 2.0 MT (140 Hp), MPV, Бензин, Ръчна
преди 1 година
Electronic brake fault и ляв заден прозорец
8 гласа |
2 отговорa |
318
Renault Scenic, I Restyling
преди 1 година
Смяна на съединител - Scenic
8 гласа |
3 отговорa |
1038
Renault Scenic, II, 1.9d MT (120 Hp), MPV, Дизел, Ръчна
преди 1 година
Само регистрирани потребители могат да коментират.
Влез в профила си